Yardım Merkezi

Sözcü Plus hakkında detaylı bilgiye ve yardım konularına buradan ulaşabilirsiniz.

Konuları Keşfedin

Başlarken

Sözcü Plus, planınıza bağlı olarak reklamsız gezinme, haber kaydetme, haber listeleri oluşturabilme ve bültenler gibi özelliklerden faydalanabileceğiniz online bir abonelik sistemidir. Sözcü Plus hizmetini hem web tarayıcınız üzerinden hem de Android telefon veya tabletinizden, iPhone, iPad ya da Google Chromebook cihazınızdan erişim sağlayarak kullanabilirsiniz.

Bütçenize uygun bir plan seçin. Sözcü Plus üyesi olduğunuzda ve ücretli bir plan seçtiğinizde sizden her ay kaydolduğunuz tarihte ücret tahsil edilir.

Sözcü Plus ücretini ödemek için çeşitli seçenekler mevcuttur.

Kredi ve Banka Kartları

Yinelenen e-ticaret işlemlerine açık olmaları durumunda aşağıdaki kartları kabul ediyoruz.

Not: Kartınızı uluslararası işlemlere açmanız gerekebilir.

  • Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Maestro
  • Troy

Sanal Kartlar

Sanal kartları ödeme yöntemi olarak kabul ediyoruz. Sanal kartınız reddedilirse lütfen farklı bir ödeme yöntemi seçin.

Ön Ödemeli Kartlar

Aşağıdaki logoların yer aldığı ön ödemeli kartları kabul ediyoruz.

  • Visa
  • MasterCard
  • American Express

Sözcü Plus hesabınızda E-posta adresiniz ve şifrenız ile oturum açabilirsiniz.

Oturum açarken bir hata mesajıyla karşılaşıyorsanız

Hatalı e-posta veya şifre mesajını alıyorsanız veya şifrenızı unuttuysanız şifrenızı sıfırlamanız gerekir.

Aşağıdaki hata mesajlarından birini alıyorsanız:

  • Hata mesajı: "Bu e-posta adresi ile bağlantılı bir hesap bulamadık."
    • Bu uyarı, Sözcü Plus hizmetinde bir hesabınızın olmadığını gösterir ya da daha önce kayıt olduğunuz e-posta hesabından farklı bir hesap ile oturum açmaya çalışıyorsunuzdur.
  • Hata mesajı: "Bir sorun oluştu. Lütfen daha sonra tekrar deneyin."
    • Bu, yaygın bir hata mesajıdır ve genelde kısa bir süre sonra kendiliğinden düzelir. Hata devam ederse sayfanın en altında bulunan iletişim kanallarını kullanarak müşteri temsilcimize ulaşabilirsiniz.

Bir Sözcü Plus aboneliği oluşturmak için doğrulanmış e-posta adresiniz ile kayıt olmanız gerekmektedir. Temel bilgilerinizi(e-posta, ad-soyad, şifre) girdikten sonra abonelik planınızı seçebilirsiniz. Hesabınızı dilediğiniz zaman silebilir, varsa aboneliklerinizi dilediğiniz zaman iptal edebilirsiniz. Sözcü Plus abonelik süreçlerinde her hangi bir taahhüt ya da cayma bedeli yoktur.

Sözcü Plus, her bütçeye uygun farklı plan seçenekleri sunar.

Sözcü Plus üyesi olduğunuzda eğer ücretli bir aboneliğiniz varsa sizden her ay kaydolduğunuz tarihte ücret tahsil edilir.

Bugün Sözcü Plus'a kaydolun ve size uygun abonelik planı seçiminizi yapın. İstediğiniz zaman kolayca planınızı değiştirebilir veya iptal edebilirsiniz.

Sözcü Plus Planları Özellikler
Standart
  • Haber Kaydetme Özelliği
  • Haberlere Emoji ile Tepki Ver
Aylık
  • Tamamen reklamsız
  • E-gazete (günlük ve arşiv)
  • Plus içerikler
  • Daha hızlı
  • Ücretsiz plandaki tüm özellikler
Yıllık
  • Tamamen reklamsız
  • E-gazete (günlük ve arşiv)
  • Plus içerikler
  • Daha hızlı
  • Ücretsiz plandaki tüm özellikler

Ücretler (Yurtiçi)

  • Standart: Ücretsiz
  • Aylık: 99.99₺
  • Yıllık: 999.99₺
Yurtdışı abonelik ücretleri: Aylık 249.99₺, Yıllık: 2499.99₺
Hesap Ayarları

Aşağıdaki adımları uygulayarak Sözcü Plus planınızı değiştirebilirsiniz:

  1. Bir tarayıcıda Planı Değiştir sayfasına gidin. Henüz açmadıysanız oturum açmanız gerekebilir.
  2. İstediğiniz planı seçtikten sonra "Değiştir" öğesine tıklayın.
    Planınızı değiştirme seçeneğini görmüyorsanız aşağıdaki "Planı değiştiremiyorum" başlıklı bölüme bakın.
  3. Abonelik Planını Onayla penceresinde "Tamam" öğesine tıklayın.

Daha yüksek fiyatlı bir plana geçtiğinizde bu değişiklik hemen geçerli olur. Sözcü Plus ön ödemeli bir hizmet olduğu için faturalama tarihiniz, son yaptığınız ödemenin bakiyesine göre değişecektir.

Daha düşük ücretli bir plana geçtiğinizde bu değişiklik, sonraki faturalama tarihinizden itibaren geçerli olur. Daha yüksek ücretli planın özelliklerini o zamana kadar kullanmaya devam edebilirsiniz.

Plan değiştiremiyorum

Planınızı değiştiremiyorsanız bunun birkaç nedeni olabilir:

  • Hesap askıdadır
  • Hesap duraklatılmıştır
  • Bu faturalama döneminde hâlihazırda daha düşük ücretli bir plana geçmişsinizdir. (Yeniden plan değişikliği yapmak için bir sonraki faturalama dönemine kadar beklemeniz gerekir).

Farklı bir sorununuz varsa veya sorunu kendiniz çözemiyorsanız bizimle iletişime geçin.

Sözcü Plus aboneliğinizi istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.

  • Sözcü Plus hesabınızda oturum açın
  • Profil sayfanıza gidin.
  • Sol tarafta bulunan menüden Üyelik öğesine tıklayın
  • Açılan sayfada en aşağıda bulunan Üyeliği iptal et öğesine tıklayın
  • Açılan sayfada Ücretsiz devam et butonuna tıklayın ve onaylayın
Not: Hesabınızı iptal etmek ve üyeliğinizi sonlandırmak için bundan başka bir yöntem bulunmamaktadır. Hesabınızın oturumunu kapatmak veya Sözcü uygulamasını silmek hesabınızı iptal etmez.
Faturalama dönemi bitmeden önce iptal etme

İptal ettiğiniz tarihte faturalama döneminiz henüz bitmemişse faturalama döneminin sonuna kadar Sözcü Plus'ı kullanabilirsiniz. Aboneliğinizin ne zaman sonlanacağını görmek için Ödeme Geçmişinize göz atın.

Şifrenizi değiştirme

Şifrenızı biliyor ve Sözcü Plus'da oturum açabiliyorsanız şifrenızı değiştirmek istemeniz durumunda Şifre değiştirme sayfasına gidin.

Şifre seçerken aşağıdakilere dikkat edin:

  • Diğer web siteleri veya uygulamalar için kullandığınızdan farklı olmalı
  • En az 6 karakter içermeli
  • Büyük ve küçük harfler, sayılar ve sembollerin karışımından oluşan şifreler daha güvenlidir
  • “Şifre”, “12345678” gibi kolay tahmin edilebilen bir şifre olmamalı veya kişisel bilgilerinizi (ad, doğum günü, adres) içermemeli

Benzersiz şifrelarınızı kolayca saklamak için bir şifre yöneticisi kullanabilirsiniz.

Oturum açamıyor veya şifrenizi hatırlamıyorsanız aşağıdaki şifreniz sıfırlama başlığına bakın

Şifrenizi sıfırlama

Oturum açamıyor veya şifrenızı hatırlamıyorsanız şifrenızı e‑posta ya da kısa mesaj (hesabınıza telefon numarası eklediyseniz) ile sıfırlamanız gerekir.

Kaydolduğunuz e‑posta adresini veya telefon numarasını hatırlayamıyorsanız hesabınızı kurtarmak için ödeme bilgilerinizi kullanabilirsiniz.

  1. Şifre sıfırlama sayfasına gidin.
  2. E‑posta adresinizi girin ve "Gönder" öğesine dokunun veya tıklayın.
  3. Şifrenizi sıfırlanması hakkında Sözcü Plus'dan gelen bir e‑posta arayın. E-posta birkaç dakika içerisinde ulaşır.
  4. Sözcü Plus'da otomatik olarak oturum açılması için e‑postadaki bağlantıya dokunun ya da tıklayın.
  5. Açılan sayfada yeni bir şifre oluşturmanız istenecektir. Yeni şifrenız son şifrenızla aynı olamaz
Bağlantının süresi doldu

E‑postadaki bağlantının geçerliliği 24 saat sonra sona erer. Bağlantının süresi dolduysa Şifre sıfırlama adresinden kendinize yeni bir e‑posta gönderebilirsiniz.

E-posta almadım
  1. İstenmeyen e‑posta, gereksiz e-posta veya tanıtım klasörlerini ve ayarlanmış olan tüm e-posta filtrelerini kontrol edin.
  2. Klasörlerinizi kontrol ettiğiniz hâlde şifre sıfırlama e‑postasını bulamıyorsanız info@uyelik.sozcu.com.tr e‑posta adresini kişi listenize eklemeyi deneyin. Ardından kendinize tekrar bir şifre sıfırlama e‑postası gönderin.
  3. Şifre sıfırlama e-postasını hâlen almadıysanız e‑posta sağlayıcınızdan kaynaklı bir gecikme olabilir. Lütfen 5 saat bekleyin, ardından gelen kutunuzu yeniden kontrol edin.
Bağlantı çalışmıyor
  1. Gelen kutunuzdaki tüm Sözcü Plus şifre sıfırlama e‑postalarını silin.
  2. Bu e-postaları sildikten sonra eğer açık bir Sözcü Plus oturumunuz varsa oturumunuzu kapatın
  3. Şifre sıfırlama adresine gidin
  4. E‑posta adresinizi girin ve Gönder öğesine dokunun veya tıklayın.
  5. E‑postanıza geri dönün ve yeni Sözcü Plus şifre sıfırlama e‑postasındaki adımları takip edin.

Hâlen sorun yaşıyorsanız başka bir bilgisayarda, cep telefonunda ya da tablette parolanızı sıfırlamayı deneyin.

Sözcü Plus hesap bilgilerinizi güncellemek istiyorsanız aşağıdaki adımları takip edin.

  1. Hesabınızda oturum açın
  2. Hesabınıza gidin
  3. Sol menüde yer alan Profil öğesine tıklayın
  4. Kişisel bilgilerinizi düzenleyin

Tüm bilgilerinizi eksiksiz doldurmak, Sözcü Plus uygulamasından en iyi şekilde yararlanmanızı sağlayacaktır.

Hesabınızı ve kişisel bilgilerinizi güvende tutmak için başlıca önerilerimizi burada bulabilirsiniz.

Sözcü Plus için başka hiçbir yerde kullanmadığınız bir şifre kullanın

Aynı e-posta ve şifre kombinasyonunu birden fazla web sitesinde, uygulamada veya hizmette kullanıyorsanız ve saldırıyı gerçekleştiren kişi bunlardan birine erişim elde ederse bu e-posta ve şifre kombinasyonunu kullanarak aynı kombinasyonu kullanan diğer tüm hesapları ele geçirebilir.

Şifreniz şu özellikleri taşımalıdır:

  • Diğer web siteleri veya uygulamalar için kullandığınızdan farklı olmalı
  • En az 6 karakter içermeli
  • Büyük ve küçük harfler, sayılar ve sembollerin karışımından oluşan şifreler daha güvenlidir
  • “Şifre”, “12345678” gibi kolay tahmin edilebilen bir şifre olmamalı veya kişisel bilgilerinizi (ad, doğum günü, adres) içermemeli

Benzersiz şifrelerinizi kolayca saklamak için bir parola yöneticisi kullanabilirsiniz.

Kendinize şifre sıfırlama e-postası veya kısa mesajı göndererek ya da Şifre Değiştirme sayfasına giderek şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Kişisel bilgilerinizi güvende tutun

Sözcü Plus asla kişisel bilgilerinizi mesaj veya e‑posta yoluyla paylaşmanızı istemez. Bu bilgilere şunlar dâhildir:

  • Kredi kartı veya banka kartı numaraları
  • Banka hesabı ayrıntıları
  • Sözcü Plus şifreniz

Ayrıca asla bir 3. taraf tedarikçi veya web sitesi aracılığıyla ödeme talep etmeyiz.

Yapmanız gereken diğer şeyler
  • Kullanılmayan veya tanınmayan cihazlardaki oturumu kapatın
  • Sahte mesajlara ve web sitelerine (kimlik avı) dikkat edin
  • Sahte veya şüpheli işlemleri bildirin
  • Gerektiğinde şifrenizi kurtarmak için bir telefon numarası ekleyin
  • Bilgisayarınızı güvende tutun
  • Güvenlik açıklarını bize bildirin

Bilgilerinizin gizliliği hakkında sorularınız varsa lütfen Gizlilik sözleşmemize bakın.

Sözcü Plus hesabınızı silmek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz

Hesabınızı silmek, Sözcü Plus üzerindeki tüm kayıtlı verilerinizin kalıcı olarak silinmesine neden olur ve bu işlem geri alınamaz.

  1. Hesabınızda oturum açın
  2. Hesabınıza gidin
  3. Sol menüde yer alan Güvenlik öğesine tıklayın
  4. Sayfanın en altında bulunan Hesabımı sil öğesine tıklayın
  5. Yönlendiğiniz sayfada, eğer aktif ücretli bir aboneliğiniz bulunuyorsa hesap silme işlemini gerçekleştiremezsiniz. Önce aboneliğinizi iptal etmeniz gerekir.
    Aboneliğinizi iptal ettiğinizde bir sonraki fatura döneminize kadar Sözcü Plus özelliklerinden faydalanabilirsiniz.
  6. Hesabımı Sil butonuna tıklayarak hesapsilme işleminize ona verin
Not: Hesap silme işleminiz 14 gün içerisinde gerçekleşir. Bu zaman zarfında hesap silme işleminden vazgeçmek isterseniz aynı sayfa üzerinde Hesap silme işlemini iptal et öğesine tıklayarak hesap silme işleminizi durdurabilirsiniz.
Faturalama

Faturalama geçmişinizi, abonelik ücreti ve geçerli vergilerle birlikte hesap sayfanızdaki ödeme geçmişinde bulabilirsiniz.

Üye olduğunuzda eğer ücretli bir aboneliğiniz varsa sizden her ay kaydolduğunuz tarihte otomatik olarak ücret tahsil edilir. Sözcü Plus abonelik ücretiniz faturalama döneminizin başında tahsil edilir ve hesabınızda görünmesi birkaç gün alabilir.

  • Saat dilimi farkları nedeniyle faturalama tarihiniz bir gün önce veya sonra olabilir.
  • Faturalama tarihiniz her ayda olmayan bir güne denk geliyorsa (örneğin, ayın 31'i) o ayın son gününde faturalandırılırsınız.

Bir ödeme yöntemini hesabınızdan kaldırmak için Ödeme bilgilerini yönet sayfasına gidin ve kaldırmak istediğiniz ödeme yöntemini Silin. Henüz açmadıysanız oturum açmanız gerekebilir.

Eğer sistemde sadece bir ödeme yönteminiz varsa önce yeni bir ödeme yöntemi eklemeden bu ödeme yöntemini kaldıramazsınız. Hesabınızdan kaldırılan bir ödeme yöntemi Sözcü Plus hesabınıza tekrar eklenene kadar Sözcü Plus, bu ödeme yöntemine ücret yansıtamaz.

Ödeme yöntemi kaldırıldıktan sonra Sözcü Plus'ı kullanmaya devam etmek isterseniz mevcut faturalama döneminizin sona ermesinden önce hesabınıza yeni bir ödeme yöntemi ekleyebilirsiniz.

Veri silme veya veri saklama hakkındaki sorularınız için Gizlilik Politikası sayfamızı ziyaret edin.

Bir ödeme yöntemini düzenlemek için Ödeme bilgilerini yönet sayfasına gidin ve düzenlemek istediğiniz ödeme yöntemini seçin. Henüz açmadıysanız oturum açmanız gerekebilir.

Ekstrenizde Sözcü Plus tarafından tahsil edilen beklenmedik ücretler görüyorsanız aşağıdaki adımlardan geçerli olanları uygulayın.

  • Hesap sahibi olunmadığı hâlde Sözcü Plus tarafından ücretlendirilme
    Birisi, ödeme yönteminizi kullanarak bir hesap başlatmış olabilir

    Sözcü Plus'a hiç kaydolmadıysanız veya birisinin bir Sözcü Plus hesabı için izniniz olmadan ödeme bilgilerinizi kullandığından şüpheleniyorsanız lütfen hemen bizimle iletişime geçin.
  • Son kullanma tarihi geçmiş bir karttan ücret alınmaya devam edilmesi
    Bankanız, kredi veya banka kartı bilgilerinizi güncellemiş olabilir

    Bankalar, yeni bir kart verildiğinde kredi kartı veya banka kartı numaralarını otomatik olarak güncelleyebilir. Bu güncelleme sayesinde son kullanma tarihi geçmiş olsa bile kartınızdan ücret alınmaya devam edilebilir. Ödeme bilgilerinizi dilediğiniz zaman Hesap sayfanızda kaldırabilir veya değiştirebilirsiniz.

Faturanızda birden fazla Sözcü Plus ücreti görmenizin birkaç farklı sebebi olabilir:

Hesabınıza yakın zamanda bir ödeme yöntemi eklediniz
Kısa süre önce bir ödeme yöntemi eklediyseniz ve aynı gün içinde birden fazla tahsilat yapıldığını görüyorsanız bu tahsilatlardan biri açık provizyon olabilir.

Açık provizyonlar bir ödeme yönteminin kullanılabilir olduğunu teyit etmeye yardımcı olur.

Açık provizyonlar bir ödeme yönteminin kullanılabilir olduğunu teyit etmeye yardımcı olur.

  • Sözcü Plus, yetkilendirme amaçlı bu açık provizyon tutarını asla tahsil etmez.
  • Genellikle 8 gün ya da daha kısa bir süre içerisinde otomatik olarak kalkacaktır. Provizyondaki tutarın mevcut bakiyenize ne zaman aktarılacağını öğrenmek için bankanıza danışabilirsiniz.

Yakın zamanda planınızı değiştirdiniz
Yakın zamanda daha yüksek ücretli bir plana geçiş yaptıysanız plan değişikliği hemen geçerli olur. Sözcü Plus ön ödemeli bir hizmet olduğu için son ödemenizin bakiyesi esas alınarak faturalama tarihiniz değiştirilir. Bunun sonucunda, faturalama tarihi daha erken bir tarih olarak gözükür ve bir önceki faturanızla aynı aya denk gelebilir.

Yukarıdaki nedenlerden hiçbiri geçerli olmadığı hâlde birden fazla Sözcü Plus ücreti görüyorsanız lütfen bize ulaşın.

Daha fazla yardıma mı ihtiyacınız var?

Sorularınıza en kısa sürede cevap vermek için buradayız